Strona główna
W nocy z 30 na 31 marca nastąpi zmiana czasu z zimowego na letni. Polegać będzie ona na przesunięciu wskazówek zegara z godz. 2:00 na 3:00 i spowoduje zmiany w kursowaniu linii nocnych. Kursy, które rozpoczynają się między godziną 2:00 a 3:00 nie będą wykonywane.
brak komentarzy
Bilet miesięczny na przejazdy pociągami po całym obszarze SKM i komunikacją miejską w Szczecinie miałby kosztować około 250 zł. Dziś mieszkaniec Stargardu, kupujący takie bilety oddzielnie, płaci ponad 400 zł (343,70 zł za pociągi, według aplikacji Polregio i 80 zł za najpopularniejszą „sieciówkę” po Szczecinie). Wspólny bilet ma wejść w życie we wrześniu.
brak komentarzy | czytaj dalej »
Kończą się prace przy budowie peronu przystankowego na pętli autobusowej zlokalizowanej u zbiegu ulic Szosa Polska i Polickiej (przy Galerii Północ). Jest to pętla, która stanowi przystanek końcowy linii 59, i dotychczas miała charakter wyłącznie techniczny, bez możliwości obsługi pasażerów.
brak komentarzy | czytaj dalej »
W związku z wdrożeniem stałej organizacji ruchu w rejonie placu Rodła 23 marca (dla linii nocnych od nocy 23/24 marca) wprowadzone zostaną zmiany w kursowaniu linii 58, 59, 68, 70, 90, 101, 107, 806, B, C, 522, 523, 524, 525, 529, 530, 531 i 532. Zmiany dotkną również linii 53, 63 i 66.
18 marca wprowadzone zostaną zmiany w kursowaniu linii tramwajowych.
16 marca na linii 87 wprowadzona zostanie korekta międzyprzystankowych czasów przejazdu. Spowoduje to zmianę godzin odjazdów z poszczególnych przystanków. Liczba kursów i częstotliwość kursowania nie zmienią się.
brak komentarzy
„RetroBus” pragnie zaprosić wszystkich pasjonatów komunikacji miejskiej na imprezę witającą wiosnę 2024. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 23 marca.
Po ponad trzynastomiesięcznej przerwie w kursowaniu, dziś popołudniową zmianę 61/4 obsługuje Mercedes O530G 2978.
We wtorek tuż po godzinie 11:30 na łuku wyjazdowym z pętli „Pomorzany” doszło do całkowitego wykolejenia drugiego wagonu w składzie KT4Dt 153+166 (12/1, kierunek Dworzec Niebuszewo).
Dziś wieczorem na linii pracowniczej „Durable”, a następnie na 523/2 zadebiutowało Volvo 7900 Hybrid 10813.
Tuż przed godziną 9:00 na ulicy Gontyny (w kierunku placu Rodła) doszło do najechania MAN-a NG323 783 (107/7) na tył MAN-a NL280 Lion’s City 12 EfficientHybrid 3064 (101/3).
W związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi na wagonach tramwajowych pojawiają się agitacje kandydatów.
Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu ogłosił przetarg na dostawę do 20 nowych niskopodłogowych jednokierunkowych tramwajów. Jego zwycięzca dostarczy specjalistyczne wyposażenie obsługowe oraz zapewni pakiet eksploatacyjno-naprawczy. Oferty składać można do 22 kwietnia.
Pelplin: Pierwsze zakupy elektrobusów
Pelplin kupuje swoje pierwsze autobusy elektryczne. Dzięki dofinansowaniu zewnętrznemu miasto chce nabyć trzy elektrobusy o długości od 10,5 do 12,5 metra.
Wielkopolska: MPK Poznań wysyła na naprawy pierwsze Bety
Poznańskie MPK właśnie ogłosiło przetarg na naprawę główną pierwszych posiadanych przez siebie Moderusów Beta, a dokładniej wagony MF 02 AC. Przewoźnik chce naprawić 5 lub maksymalnie 10 tramwajów w ciągu roku od zawarcia umowy.
Niestety tym razem nie zaliczyliśmy skrętu w Krzywoustego
Na "zatramwaju" codziennie można spotkać krótkie Volvo
Odwiedź nasz fanpage
Encyklopedia
więcej »Linia 703: Tesco – Plac Rodła
Trasa: Tesco – Milczańska – Mieszka I – Piastów – plac Szarych Szeregów – Piłsudskiego – Plac Rodła Linia została uruchomiona w 1999 roku jako bezpłatna linia dowożąca klientów hipermarketu Tesco (HiT) z i do centrum. Linia 703 była obsługiwana przez zajezdnię Klonowica, a podstawowymi autobusami były Jelcz M11, Jelcz 120M i MAN-y NL202 lub NL262. W ostatnich latach na linii 703 można było też…MAN NL263 (A21)
Pojazdy MAN NL263 należą do grupy w pełni niskopodłogowych, dwunastometrowych, solowych autobusów typu A21 (silnik w zabudowie leżącej), bądź też typu A37 (silnik w zabudowie stojącej, wieżowej). Model ten, w wersji wyposażonej w leżący silniki zawsze o mocy 191 kW (260 KM), zasilił ofertę firmy w lipcu 1998 roku, od kiedy to zaczął stanowić alternatywę dla wozów oznaczanych jako NL223. Wersja…PN
Na początku lat 60 ubiegłego wieku, ze względu na szybko wzrastającą liczbę pasażerów oraz zbyt małych dostaw nowego taboru do polskich miast, przedsiębiorstwa komunikacyjne postanowiły na własną rękę modernizować składy N+ND i 4N+4ND. Wagony tego typu nie były przystosowane do przebudowy na wagony dwuczłonowe. Ze względu na dużą sztywność konstrukcji zdecydowano się na tramwaj trójczłonowy,…Forum
więcej » nowe posty Nowość na szczecińskich ulicach - krótkie hybrydowe Volvo | |
nowe posty Volvo debiutuje | |
nowe posty Plac Rodła w docelowym kształcie | |
nowe posty „Kombinat pracuje, oddycha, buduje” | |
nowe posty Wywóz o własnych siłach | |
nowe posty Przenoszenie numerów nad okna w SPAK | |
nowe posty Imprezowy MAN i „stonka” wśród fabrycznej zabudowy Polic | |
nowe posty Powitanie wiosny z RetroBusem vol. 2 | |
nowe posty Najnowsza „używka” podczas odpoczynku | |
nowe posty Powrót „trójki” i zmiana trasy „dwójki” |
Użytkownicy on-line: Arek, damianson, krzysiek44, PKSiarz, Tramwajowy_jacek